Wednesday, June 8, 2011

我是个孤独的人

我是个孤独的人

虽然我害怕承认

我有朋友

好朋友

可以一起跟我废的朋友

可以和我将心事的朋友

可以和我讨论功课的朋友

可以和我做我爱做的事的朋友

 

但可惜他们不能常常和我在一起

 

我有时会很孤单

我可以整晚和你处在同一个地方,不说话

我可以和你打招呼,但过后就不再出声

所以有时自己孤独也是因为自己犯贱

 

很希望能常常和你们见面

聊聊近况

聊聊八卦

讲讲心事

听听故事

 

有时觉得世界越进步,人越孤独

有时觉得手机越先进,人越孤独

 

还是面对面比较好

没有掩饰、没有虚伪、没有面具

赤裸裸、坦荡荡

讲话也痛快些、开心些

我不介于你说我坏话,因为我也会说你的

这样才是真正的朋友,不是吗?

 

所以,找一天我们也来讲讲彼此的坏话吧!

7 comments:

Lee Hwa said...

oh??

haha...
ok, i'll say bad things about you lah! hahahahaha... :P

Found good friends there?

Friends to listen?
Friends to share?

Silent Chaos said...

LOL...
U always say my bad things de lah...I will say yours too...

still finding lah...this thing need some times de...Hope to find some soon^^

Lee Hwa said...

Wah...... No lo..... never said your bad things before la.....

Silent Chaos said...

LOL...Ya meh...cannot believe lol^^

Lee Hwa said...

wow wow..... that sentence hurts me very much! :'(

Silent Chaos said...

LOL...No need sad lah...hahaha...as i say only real friend will talk about each other when meet mah...point out our "obvious weakness and motivate us" kind of bad things

Lee Hwa said...

HAHAHAH...point out bad things....
this reminds me of suet chiu! WAHAHA....
her cool look, her words...wow!

*oh no...she's gonna kill me if she sees this!* :P